الاتحاد 0 (0) – (4) 2 الهلال؛ آبی‌ها تاریخ را از نو نوشتند!

طرفداری | الهلال با پیروزی مقابل الاتحاد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

دیدار تیم‌های الاتحاد و الهلال در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی 2-0 آبی‌های ریاض به پایان رسید. الهلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 4-0 الاتحاد را شکست داد و حریف العین در نیمه‌نهایی شد. آبی‌های ریاض، با این پیروزی از رکورد نیو سنتس ولز عبور کردند و با 28 برد متوالی به‌تنهایی در تاریخ فوتبال رکورددار شدند!

یاسر الشهرانی و مالکوم گل‌های الهلال را در این مسابقه به ثمر رساندند. عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی الاتحاد در این مسابقه اخراج شد. اطلاعات بازی الاتحاد و الهلال تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 12 مارس ۲۰۲4 | 22 اسفند ۱۴۰۲ ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا – دور برگشت گلزنان الهلال: شهرانی (61) و مالکوم (5+90) اخراج: حمدالله (1+90)

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.