الهلال عربستان رکورددار بیشترین برد پیاپی در تاریخ فوتبال

طرفداری | باشگاه الهلال عربستان به یک رکورد جهانی و جالب‌توجه دست یافت.

الهلال عربستان در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا مقابل دیگر تیم عربستانی، الاتحاد با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا در مجموع آبی‌های ریاض با حساب 4-0 به مرحله بعد صعود کنند. شاگردان ژرژ ژسوس با برتری مقابل الاتحاد با یک تیر دو نشان زدند و با صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نام خودشان را در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رساندند.

الهلال با برد مقابل الاتحاد عربستان، شمار بردهای متوالی خود را به عدد 28 رساند تا با پیشی گرفتن از رکورد 27 پیروزی متوالی نیو سینتس ولز صاحب یک رکورد ویژه و جهانی در دنیای فوتبال شوند. رئیس آسیا پیش از این رکوردهای باشگاه های بزرگ اروپا در بردهای متوالی مثل منچستر سیتی (21 برد)، رئال مادرید (22 برد) و بایرن مونیخ (23 برد) را شکسته بود.

گفتنی است رکورد الهلال در تمامی رقابت‌ها به ثبت رسیده اما باشگاه بنفیکا در مسابقات لیگ رکورددار دنیای فوتبال است و این باشگاه پرتغالی موفق به کسب 29 پیروزی متوالی در فصل 73-1971 شده است.

بیشتر بخوانید:

  • الاتحاد 0 (0) – (4) 2 الهلال؛ آبی‌ها تاریخ را از نو نوشتند!
  • هفته تاریخی رئیس آسیا؛ تنها یک برد تا تاریخ‌سازی الهلال!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.