WWE به دنبال بازگردانی براک لزنر است

آخرین حضور براک لزنر در تلویزیون WWE به رویداد سامراسلم 2023 برمی‌گردد، اما به نظر WWE در تلاش برای بازگردانی قهرمان سابق سنگین وزن UFC قرار دارد.

طرفداری | طبق شنیده‌ها ابتدا قرار بر بازگشت براک لزنر در رویداد رویال رامبل بود، اما زمانی که پای او نیز به پرونده قضایی وینس مکمن کشیده شد، کمپانی چاره‌ای جز قطع همکاری با او نداشت.

اکنون برایان آلوارز از Wrestling Observer گزارش می‌دهد که اقداماتی از سوی WWE به منظور بازگردانی براک لزنر در حال انجام هستند.

در چند روز گذشته، کارهایی در رابطه با براک لزنر انجام گرفته است. تلاش‌هایی برای بازگردانی او وجود دارند. من با اطمینان نمی‌توانم از بازگشت او صحبت کنم و ایده‌ای ندارم که آیا این اتفاق بیفتد یا خیر. نمی‌خواهم خبر بازگشت او را بدهم، اما تنها می‌گویم که اقداماتی در این رابطه انجام گرفته و این به این معنی است که باید صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم.

همیشه با رسیدن فصل رسلمنیا WWE از براک لزنر به عنوان یک جاذبه بزرگ استفاده می‌کرد. اکنون که دوباره نام او به فهرست ستارگان فعال در وبسایت WWE برگردانده شده این احتمال وجود دارد که هر لحظه شاهد بازگشت او باشیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.