عقیده رئال مادرید؛ ادواردو کاماوینگا کامل‌ترین هافبک جهان است!

طرفداری | از نظر رئال مادرید ادواردو کاماوینگا کامل‌ترین هافبک جهان است.

به گزارش رلوو، رئال مادرید از عملکرد ادواردو کاماوینگا در هفته‌های اخیر، خصوصا بازی با سلتاویگو شگفت‌زده شده‌است. پیشرفت هافبک 21 ساله فرانسوی از زمان پیوستن به رئال مادرید بسیار محسوس بوده و او قطعا در آینده باشگاه مادریدی نقشی حیاتی ایفا خواهد کرد. پس از پیروزی 4-0 مقابل سلتاویگو، بیش از هر کسی در دفاتر والدبباس مورد تمجید و تحسین قرار گرفته‌است. از نظر مدیران و کادر فنی لوس‌بلانکوس، ادواردو کاماوینگا در حال حاضر کامل‌ترین هافبک جهان است. او در نبود تونی کروس و اورلین شوامنی، آزادی عمل بسیار بالاتری داشت و در هر دو فاز دفاع و حمله به طور فعال و مداوم مشارکت کرد.

ادواردو کاماوینگا در سال 2021 با انتقالی 30 میلیون یورویی از رن فرانسه به رئال مادرید پیوست و ارزش او در کم‌تر از 3 سال به 90 میلیون یورو رسیده‌است. در قرارداد کاماوینگا با رئال که تا سال 2029 اعتبار دارد، بند فسخی به ارزش یک میلیارد یورو گنجانده شده که این موضوع نشان از سرمایه‌گذاری بلندمدت لوس‌بلانکوس روی این ستاره فرانسوی است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.