اعلام مشکل اصلی ماشین جدید آلپاین در فرمول یک 2024

اعلام مشکل اصلی ماشین جدید آلپاین در فرمول یک 2024 – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ برونو فامن در مورد مشکلات آلپاین در ابتدای فصل صحبت کرد. وی گفت: فقدان کشش یکی از بزرگترین مشکلات است. به همین دلیل به ویژه در گرندپری بحرین سخت بود، جایی که ما واقعاٌ به کنترل بسیار خوبی در پیچ‌های آهسته نیاز داریم.

فراری به دنبال تطمیع 4 مهندس ردبول

برونو فامن خاطرنشان کرد: ما واقعاً منتظر شروع سختی برای فصل جدید بودیم اما صادقانه بگویم حضور در آخرین ردیف مسابقه مقدماتی یک شوک بود. این تنها نیاز به تغییر در تیم ما را تأیید کرد و ما این کار را انجام دادیم. ما مشکلات را درک می‌کنیم و همه چیز مشخص است. فکر می‌کنم باید به یاد داشته باشیم که در نخستین مسابقه فصل حضور داشتیم که مسابقه بسیار طولانی بود و ماشین هم کاملاٌ جدید است.

رئیس تیم آلپین افزود: ما برای توسعه ماشین جدید سخت کار خواهیم کرد اما مطمئناً درک اینکه مشکلات چیست، کلید حل آنهاست. ما ایده بسیار روشنی از مشکلات داریم. ما واقعاٌ سخت کار می‌کنیم تا آنها را رفع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.