اردوی مازندران؛ شروع با یک انتخابی و پیگیری تمرینات سنگین شاگردان رنگرز در ویلا

اردوی مازندران؛ شروع با یک انتخابی و پیگیری تمرینات سنگین شاگردان رنگرز در ویلا – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه تیم منتخب کشتی فرنگی در 2 جام وهبی‌امره و نیکولای پتروف حضور پیدا کرد و ترکیب آسیایی و گزینشی مشخص شد، حالا دور جدید تمرینات این تیم قرار است از روز بیست و هفتم اسفند ماه در استان مازندران برپا شود.

یک روز پیش از آغاز رسمی اردو یعنی روز بیست و ششم اسفند، مسابقه انتخابی وزن 63 کیلوگرم بین میثم دلخانی و ایمان محمدی برگزار خواهد شد تا ترکیب آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی تکمیل شود.

سقوط میرزازاده در رنکینگ کشتی فرنگی و صدرنشینی 4 کشتی‌گیر آذربایجانی

این مسابقه انتخابی قرار بود بین دو کشتی‌گیر در جام وهبی‌امره به انجام رسد که معافیت دارویی ایمان محمدی مانع از این اتفاق شد و هیچ کدام از این دو نفر به ترکیه اعزام نشدند.

حالا این مسابقه در نور برگزار می‌شود و نفر برتر ملی‌پوش آسیایی خواهد بود.

فرنگی‌کاران که قبلا چندین مرحله اردوی خود را در این منطقه برگزار کرده‌اند، این بار نیز در یک ویلای بزرگ و مجهز اقامت دارند و تمرینات‌شان نیز در سالن امام خمینی که به 6 تخته تشک مجهز شده، انجام می‌دهند.

هرچند این اردوی پرفشار و سنگینی است اما باتوجه به فضای بهاری و در پیش داشتن سال جدید، برنامه‌های متنوعی برای فرنگی‌کاران در نظر گرفته شده و همچنین تغذیه ارگانیک نیز در دستور کار گنجانده شده است.

امید شایگان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی و رئیس هیئت کشتی مازندران در رابطه با اینکه چرا شهرستان نور برای میزبانی از اردوی تیم ملی فرنگی در نظر گرفته شده، به تسنیم گفت: اینجا را در نظر گرفتیم چون می‌توانیم طبق برنامه‌ریزی کشتی‌گیران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان را در تمرینات تیم ملی شرکت داده و از برپایی اردوی تیم ملی در استان، بهرمند شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.