سیمئونه: هیچ کس شانسی برای ما قائل نبود؛ وقتی توپ ریکلمه گل نشد می‌خواستم بمیرم!

طرفداری | دیگو سیمئونه تیمش را شایسته صعود به مرحله بعدی دانست.

دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و اینتر در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی به پایان رسید. پس از تساوی 2-2 دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت، اتلتی‌ها در شب جادویی متروپولیتانو برنده ضیافت پنالتی‌ها شدند و به جمع 8 تیم برتر اروپا راه یافتند. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس پس از کامبک شیرین مقابل اینتر در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

اتلتیکو مادرید (3)2-1(2) اینتر؛ پادزهر افعی در دستان اوبلاک بود وقتی توپ ریکلمه گل نشد می‌خواستم بمیرم!

یک شب فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتیم. دو گل زدیم و در آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز بودیم. ریکلمه نتوانست گل سوم را بزند و من همان لحظه می‌خواستم بمیرم. اما به هر حال او پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد و در صعود ما تاثیرگذار بود. ما باید به جوانان تیم فضا و اعتمادبه‌نفس بدهیم. برای بازیکنان و برای هواداران بسیار خوشحالم. ما مقابل یک حریف بسیار قدرتمند بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. تعویض‌ها به ما کمک زیادی کرد. می‌دانستیم می‌توانیم بازی را به وقت اضافه بکشانیم، بنابراین با وجود این‌که موراتا بازیکن مهم من است، دپای و کوریا را برای تزریق انرژی به تیم وارد زمین کردیم و دپای گل دوم را به ثمر رساند. رسیدن به جمع 8 تیم پایانی شاید آسان به نظر بیاید، اما اصلا این‌طور نیست.

کسی شانسی برای ما قائل نبود

هوشمندانه بازی کردیم. می‌دانستیم چه در حمله و چه در دفاع باید خوب کار کنیم. در زندگی گاهی برنده نمی‌شوید اما همین موضوع در آینده به کمک شما می‌آید. ما شکست سختی را (مقابل کادیز) تجربه کردیم، اما بازیکنانی با قلب‌ بزرگ و مهم‌تر از آن هوادارانی باورنکردنی داریم. وقتی مقابل کادیز شکست خوردیم، همه گفتند ما هیچ‌ شانسی در بازی با اینتر نداریم. آن موقع بود که فکر کردم و به خودم گفتم: این‌که کسی برای ما شانسی قائل نمی‌شود بهترین چیزی است که می‌توانست برای ما اتفاق بیفتد. پنالتی‌ها را ندیدم!

من سابقه خوبی در دیدن پنالتی‌ها ندارم و تصمیم گرفتم نگاه نکنم. ضربات پنالتی همیشه برای ما مشکل‌آفرین بوده‌اند، اما این‌بار همه چیز برای ما خوب پیش رفت.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.