اختصاص منابع مالی برای پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه

اختصاص منابع مالی برای پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه

به‬ گزارش‬ خبرنگار‬ مهر، رامین‬ الماسی‬ سرپرست‬ اداره‬ کل‬ راه و شهرسازی‬ استان‬ کرمانشاه‬ بعد‬ از‬ ظهر‬ چهارشنبه‬ در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان با ارائه گزارشی از پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه، اظهار کرد: منابع مالی قابل توجهی به صورت خط اعتباری برای ساخت ساختمان‌های سه طبقه و حیاط‏دار برای شهر کرمانشاه در حال تأمین اعتبار است.

وی‬ افزود: به نحوی که ثبت نام کنندگان متقاضی در این طرح تا پایان مرحله سفت کاری مستلزم پرداخت هیچ‏گونه وجهی از این بابت نیستند و ساز و کار اجرایی آن متعاقباً به عموم مردم اعلام خواهد شد.

نیک‏شمار مدیرکل دیوان محاسبات استان‬ کرمانشاه‬ نیز با تشکر از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده تصریح کرد: دیوان محاسبات هم در حیطه وظایف قانونی خود بر نحوه اجرای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان و رفع مشکلات عمومی جامعه، حمایت‏‌ها‏ و اعمال نظارت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.