آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی در انابد بردسکن

آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی در انابد بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بردسکن در مراسم افتتاح این بیمارستان که با حضور معاون فرماندار شهرستان بردسکن و دیگر روسای ادارات و بخشدار انابد صورت گرفت، اظهار کرد: با حضور تمامی متخصصین و با تمام ظرفیت در این بخش، پزشکان متخصص، عمومی، پیراپزشکان و پرستاران با تجهیزات کامل در مدت سه روز به مداوای بیماران می پردازند.

علی پورمحمد گفت: از آنجا که رسیدگی به محرومین و توجه به روستاهای دوردست از جمله برنامه های دولت ومحرومیت زدایی سپاه می باشد، این اقدام مهم نقش بسزایی در کمک به افرادی که توان درمان و رسیدگی به بیماران خود را ندارند، خواهد داشت.

وی افزود: تا کنون در چند نوبت دیگر ایجاد بیمارستان های صحرایی را در شهرستان داشته ایم و این بار با جانمایی مکانی مناسب در شهر انابد که هم دارای سرویس های خدمات رسانی و هم محل پارکینگ مناسب است با همکاری فرمانداری وبخشداری وشورای شهر انابد این اقدام انجام شده است.

وی اظهار کرد : تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر مراجعه کننده را در قسمت های مختلف داشته ایم.

پورمحمد ادامه داد: از امروز این مکان راه اندازی شده است که در روز اول مختص بخش انابد، و روز دوم بخش شهرآباد و روز سوم از بخش مرکزی بیماران در این مکان به صورت رایگان مداوا خواهند شد.

وی با بیان اینکه از اهداف مهم برپایی این بیمارستان صحرایی ویزیت رایگان برای بیماران نیازمند و مناطق محروم می‌باشد گفت: در طول سه روز بر پایی این بیمارستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده که با حوزه‌های بسیج در مراکز بخش‌ها صورت گرفته است با ارائه فرم ارجاع امکان ویزیت فراهم می‌باشد.

پایان پیام/ ۷۰۰۵۰

منبع: فارس