هواداران رئال مادرید چشم‌انتظار درخشش ام باپه؛ بارسلونا را حذف کن و محبوب‌تر از قبل شو!

طرفداری | بارسلونا و پاری سن ژرمن در یکی از پرتکرارترین تقابل‌های تاریخ این رقابت‌ها به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود.

دیدار رفت دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در پاریس و جدال برگشت در خانه بارسلونا برگزار خواهد شد. آخرین نبرد بارسا و پی‌اس‌جی در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل 21-2020 بود که پاریسی‌ها با برتری 5-2 و البته با درخشش کیلیان ام باپه در مجموع به دور بعدی راه‌ یافتند. یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های این دو تیم اسپانیایی و فرانسوی به سال 2017 و آن کامبک رویایی آبی‌و‌اناری‌ها برمی‌گردد. پی‌اس‌جی در پاریس با نتیجه 4-0 مقابل بارسلونا به پیروزی می‌رسد اما در بازی برگشت و در یکی از به‌یادماندنی‌ترین مسابقات تاریخ لیگ قهرمانان با نتیجه 6-1 مقابل بارسا شکست می‌خورند تا این تیم اسپانیایی باشد که به مرحله بعد این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند.

اما به آخرین تقابل پاری سن ژرمن و بارسلونا برمی‌گردیم جایی که تیم فرانسوی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5-2 مقابل بارسلونا به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. هر دو گل بارسا مقابل پی‌اس‌جی توسط مسی به ثمر رسید اما سهم کیلیان ام باپه 4 از 5 گل پاریسی‌ها بود. شاهکار ام باپه اما در نیوکمپ و در بازی رفت رقم خورد و پاری سن ژرمن با هنرنمایی و هت‌تریک او و البته گل مویزه کین در مقابل تک گل مسی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد با نتیجه 4-1 از سد بارسلونا بگذرد.

ام باپه در بازی برگشت هم تک گل پاریسی‌ها را مقابل بارسلونا به ثمر رساند تا بازی برگشت با نتیجه 1-1 به پایان برسد و پاری سن ژرمن در مجموع با حساب 5-2 بارسا را در یک هشتم پایانی از پیش‌رو بردارد. حالا کیلیان ام باپه اگر تا بازی مقابل بارسلونا دچار مصدومیت نباشد، بار دیگر مقابل این تیم اسپانیایی بازی خواهد کرد. البته این‌بار با یک فرق بزرگ؛ کاپیتان پی‌اس‌جی و تیم ملی فوتبال فرانسه فصل بعد راهی رئال مادرید می‌شود و از حالا می‌تواند با شکست و حذف بارسلونا، محبوب‌تر از هر زمان دیگری برای هواداران رئال مادرید شود و با حذف احتمالی بزرگترین رقیب رئال مادرید، پا به این تیم و سانتیاگو برنابئو بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.