مادر ژروم بواتنگ: پسرم سال‌هاست زنان را مورد آزار جسمی و روحی قرار می‌دهد!

طرفداری | مادر ژروم بواتنگ می‌گوید پسرش در سالیان اخیر به چندین زن آسیب رسانده‌است.

حدود دو سال و شش ماه پیش بود که ژروم بواتنگ متهم به آزار و خشونت خانگی به پارتنر سابق خود در سال 2018 شد. چندی بعد، بواتنگ در جلسه دادگاه مونیخ پیرامون خشونت او شرکت و تمامی اتهامات وارده را رد کرد. شاکی مدافع سابق بایرن مونیخ در دادگاه مدعی شده بود که این بازیکن به او مشت زده، موهایش را کشیده و به او اهانت کرده است. او مدعی بود بواتنگ آن‌قدر محکم با مشت به او کوبیده، که برای لحظاتی نفسش بالا نمی‌آمد. بواتنگ اما داستان متفاوتی تعریف کرد و مدعی شد که این خانم، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و لبش را زخمی کرده‌است.

در نهایت پس از پایان این جلسه دادگاهی، بواتنگ در جریان این پرونده مجرم شناخته شد و محکوم به پرداخت ۱.۸ میلیون یورو غرامت به معشوقه پیشین خود شد.

حال امروز هفته‌نامه‌ خبری اشپیگل آلمان در یک افشاگری جنجالی، ایمیلی را از سوی مادر ژروم بواتنگ منتشر کرده که در آن به وضوح آزار و اذیت‌های پسرش را تأیید می‌کند. مارتینا بواتنگ، مادر مدافع سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان متن زیر را در سال 2021 برای یک وکیل در برلین ارسال کرده بود: پسرم سال‌ها است زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. کاسیا لنهارت (پارتنر سابق بواتنگ) خودکشی کرد و پسرم هنوز هم نمی‌خواهد با عواقب کارهایش مواجه شود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.