مشاور رئیس رگولاتوری در امور بانوان منصوب شد

به گزارش سیتنا، امیر لاجوردی در حکمی معصومه اسناوندی را به عنوان مشاور امور بانوان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد.

در این حکم اجرای سیاست‌های مصوب و برنامه‌های دولت در حوزه بانوان، بررسی وضعیت استخدامی، مدیریتی و شغلی بانوان سازمان و پیگیری ارتقای شغلی و مدیریتی آنان، برنامه‌ریزی به منظور توان‌افزایی و ارتقای مهارتهای تخصصی و عمومی بانوان، ارایه مشورت‌های مورد نیاز در اجرای بسته‌های جامع فرهنگی و اجتماعی به منظور برقراری توازن مناسب میان کار و زندگی در راستای تحکیم نهاد خانواده، و شناسایی فرصت‌های مشارکت و حضور بانوان در نشست‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی به ویژه در حوزه بانوان و خانواده را از جمله مهمترین انتظارات از مشاور رئیس سازمان در امور بانوان عنوان کرده است.

همچنین بر اساس این حکم ایشان به عضویت کمیته های سرمایه انسانی و رسیدگی به شکایات ارزیابی و عملکرد سازمان منصوب شده است.

قائم مقام وزیر در امور ارتباطات در مراسم اعطای حکم معصومه اسناوندی، از کوثر سلیمی خورشیدی مشاور پیشین امور بانوان رگولاتوری تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.