اعتراض ستارگان WWE به حرف‌های جنجالی راک؛ قانون برای همه یکسان نیست

دواین جانسون از زمان بازگشت به WWE هیجان و جنجال زیادی به راه انداخته است. پروموهای بی‌نظیر او موجی از هیجان در بین هواداران ایجاده کرده و به اعتقاد بسیاری او به وعده خود مبنی بر جذاب کردن دوباره کشتی کچ جامه عمل پوشانده است.

طرفداری | با این وجود، همه از آنچه امروز در دنیای کشتی کچ اتفاق می‌افتد راضی نیستند. به طور مشخص، رختکن WWE احساس می‌کند که دربرخورد با راک و به ویژه پروموهای آتشین او نسبت به سایرین اغماض زیادی دیده می‌شود.

به نقل از آرون واربل از رسانه SE Scoops، ستارگان WWE از این موضوع ناراضی هستند که راک آزادانه در پروموهایش در جلوی دوربین تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی فحاشی می‌کند. گفته می‌شود که به تازگی دستورالعمل جدیدی نیز به تمام ستارگان WWE فرستاده شده که به موجب آن، آنها موظف هستند تا چه در فضای مجازی و چه در جلوی دوربین WWE از کلماتی استفاده کنند که قوانین PG را نقض نکند.

همین دلیلی شد که ستارگان WWE نارضایتی خود را درباره جنجال‌های اخیر راک بیان کنند. آنها حس می‌کنند در حالیکه دست و پایشان با این قوانین بسته شده، درباره راک هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به من اینطور گفته شده که این باور وجود دارد که ” اگرچه او یک ستاره بزرگ سینما است، مگر نباید همه از یک قانون تبعیت کنیم؟ چطور او می‌تواند از فحاشی برای پیشرفت کارش استفاده کند، اما دست سایرین بسته است؟

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.