آمادگی زیرساخت های ارتباطی استان خراسان شمالی برای نوروز 1403

به گزارش سیتنا، سید علی مرتضوی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ارتباطات استان در راستای برگزاری انتخابات الکترونیکی و تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی، گفت: انتخابات سال جاری به صورت کاملا آنلاین و فرآیند احراز هویت بر خط رای دهندگان در زمان رای گیری به درستی انجام و انتخاباتی با رویکرد سالم و شفاف با حضور حداکثری مردم برگزار شد و استان خراسان در زمره 10 استانی قرار گرفت که انتخابات را بدون قطعی هیچ سایتی برگزار کردند.

مرتضوی تصریح کرد: با فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز و افزایش بار ترافیکی در این ایام، ارتباطات نخستین اولویت برای رفاه حال مسافران نوروزی است و ضروری است با عملکرد مناسب و منسجم جدیت هرچه بیشتر در جهت جلوگیری از قطعی سیستم های ارتباطی در این ایام گام برداریم.

وی افزود: کمیته سفر نوروزی به منظور هماهنگی های لازم جهت پایداری شبکه های ارتباطی استان تشکیل شده و خوشبختانه در حال حاضر طی اقدامات بعمل آمده در طی یکسال گذشته آمادگی کامل داریم و امیدواریم بتوانیم بهترین کیفیت سرویس ارتباطی را ارائه دهیم.

مرتضوی تمهیدات ویژه در این ایام را، ارائه لیست کشیک های نوروزی، هماهنگی ایجاد گشت ویژه فنی و تخصصی، شیفت های ۲۴ ساعته نگهداری شبکه های ارتباطی، تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی وزارت، هماهنگی به منظور جلوگیری از حفاری پروژه های عمرانی با دستگاه های اجرایی و نصب پرتابل های سیار توسط اپراتورها به منظور نگهداری و پشتیبانی و جلوگیری از قطعی شبکه های ارتباطی، اعلام کرد.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: تمام دستگاه های مرتبط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، شامل پست، پست بانک، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و زیرساخت ، مخابرات منطقه و همچنین اپراتورهای خدمات رسان ثابت و همراه، در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ، همچنان به خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.