حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند

حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو مهدی علی‌نژاد مجددا و برای 4 سال دیگر به عضویت کمیته اخلاق این فدراسیون درآمد.

وی در حال حاضر نائب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو است؛ پیشتر نیز در این سمت فعالیت می‌کرد.

همچنین با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو، محمدرضا پورغلامی‌نژاد به عنوان عضو کمیته فنی و امیرعباس لشگری به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو از سوی این مرجع بین‌المللی معرفی شدند.

پورغلامی‌نژاد و لشگری نیز پیش‌تر در این دو سمت فعالیت داشتند و این کرسی‌های بین‌المللی مجددا به دو نماینده کشورمان رسید.

پیش از این نیز امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشورمان به عنوان نائب رئیس کمیته کونگ‌فو این نهاد بین‌المللی ورزشی معرفی شده بود

صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.