متفکرآزاد، نماینده مجلس: هرگونه مناقصات دست و پاگیر به زیان فروش محصولات دانش بنیان است

به گزارش سیتنا، روح الله متفکر آزاد در گفت‌و‌گو با خانه ملت، با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت های دانش بنیان و ایجاد رونق اقتصادی در این بخش گفت: معمولا تولید محصول بار اول شرکت های دانش بنیان اقدام سختی است و نیاز به حمایت دارد.

نماینده مردم «تبریز،آذرشهر و اسکو» در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین فروش محصول بار اول شرکت های دانش بنیان نیز فعالیت سخت تری را طلب می کند چراکه بازار دست شرکت های دانش بنیان نبوده و در دست وارد کنندگان قوی تر است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بیان کرد: شرکت دانش بنیانی که نوپاست و قرار است محصول خود را به بازار عرضه کند، اگر حمایت نشود این شرکت امکان عرضه محصول و به نوعی سرپا ایستادن را ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت دانش بنیان اگر در بار اول بتواند محصول خود را به فروش برساند می تواند سرپا ایستاده و حرکت کند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرگونه مناقصات دست و پا گیر معمولا به ضرر این شرکت هاست و نمی گذارند این شرکت ها توفیقی در فروش محصولات خود داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین قاعده حمایت از تولید بار اول محصولات شرکت های دانش بنیان قاعده مناسبی است که هم در قانون مجلس اعم از قانون جهش تولید دانش بنیان دیده شده و هم در معاونت علمی و فناوری دولت مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.