حضور سی ام پانک در رسلمنیا 40 قطعی شد/ اخبار WWE

طرفداری | سی ام پانک در پیامی ویدیویی ضمن خبر از حضورش در شوی ماندی نایت راو هفته آینده در شیکاگو، مژده حضور خود در رسلمنیا پیش رو را به هواداران داد. فیلادلفیا میزبان رسلمنیاست. سه حرف اول فیلادلفیا چه هستند؟ فیل … یعنی در هر صورت دعوت هستم و برای سی ام

پانک این چیزها مهم نیست او به آنجا خواهد رفت.

نخستین مسابقه فیل بروک جلوی دوربین WWE پس از بازگشت به این کمپانی در ماه نوامبر، به رویداد رویال رامبل در ماه ژانویه برمی‌گردد. پانک علی رغم مصدومیتی که از ناحیه پشت بازو برایش اتفاق افتاد، آخرین نفری بود که در این دیدار حذف شد و به این ترتیب کودی رودز برنده رویال رامبل 2024 شد. در اپیزود ماندی نایت راو بعد از رویال رامبل، پانک اعلام کرد که به دلیل مصدومیت قادر به بازی در رسلمنیا نخواهد بود.

از آن پس درو مک اینتایر بارها با اشاره به مصدومیت سی ام پانک او را مورد تمسخر قرار داد. کار به جایی رسید که درو در محصولات هواداری خود نیز به مصدومیتی که برای پانک در رویال رامبل به وجود آورد با افتخار اشاره کرد. در ادامه درو مک اینتایر با حضور در بازی الیمینیشن چمبر توانست جواز رقابت برای کمربند سنگین وزن جهان را در مقابل سث رالینز در رسلمنیا به دست آورد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.