آنری: بقیه کشورها به خاطر داشتن ام باپه به ما حسادت می‌کنند؛ گریزمان قدر نادیده‌ترین بازیکن است

تیری آنری می‌گوید مردمان دیگر کشورها، به فرانسه بابت در اختیار داشتن کیلیان ام باپه حسادت می‌کنند.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، ام باپه که به احتمال قوی در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد، با نمایش‌های درخشان خود در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه، تحسین بسیاری از کارشناسان را بر انگیخته است. آنری هم یکی دیگر از بزرگانی است که تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته است.

او همین حالا هم از من جلو زده! کار تقریبا تمام است. کیلیان متعلق به آینده است و این در کل چیز خوبیست چون او فرانسوی است، از فوتبال ماست و ما به کسی مثل او نیاز داریم که همه جا نماینده ما باشد. کیلیان خارق العاده و حیرت انگیز است.

البته ام باپه هنوز از یک منظر به آنری نرسیده است: ۴۶ گل ملی برای او در مقابل ۵۱ گل آنری برای فرانسه. آنری در ادامه در وصف ام باپه افزود:

ما در حال صحبت درباره یک هیولا هستیم. بیایید از این که کیلیان فرانسوی است، خوشحال باشیم. همه به ما حسادت می‌کنند. هر بار که به خارج از کشور می‌روم، مردم به من می‌گویند: «شما خیلی خوش شانس هستید که در فرانسه بازیکنی مثل او را دارید». در اینجا اما، حتی زمانی که درباره توانایی‌هایش صحبت می‌کنیم، همیشه نظری منفی وجود دارد؛ چرا؟ چون انگشتش را بالا گرفته؛ چرا؟ چون فلان و بیسار کرده است. اما در خارج از کشور، آن‌ها واقعا به ما حسادت می‌کنند!

آنری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نادیده گرفته شدن آنتوان گریزمان، دیگر مهره تاثیر گذار فرانسه، اضافه کرد:

نباید گریزمان را از یاد ببریم که به ما یادآوری کرد که سختکوشی، یک استعداد است. گریزمان با اختلاف، قدر نادیده‌ترین بازیکن موجود است. ما اغلب آنقدر درباره کیلیان صحبت می‌کنیم که بعضا من هم کلافه می‌شوم. اما گریزمان… پاس‌ها و گل‌هایش را ببینید. چه کسی در تاریخ می‌تواند در هر چهار پست هجومی، همچون او بازی کند؟ عده زیادی نیستند. گریزو یکی از آن‌هاست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.