دکو: نمی‌خواستم ژاوی در پایان فصل از باشگاه جدا شود؛ لوئیز انریکه سرمربی درجه یکی است

طرفداری | دکو، مدیر ورزشی بارسلونا اعلام کرد باشگاه در تلاش برای حفظ کانسلو و فلیکس است.

دکو در مصاحبه اخیر خود در مورد برنامه نقل و انتقالاتی بارسلونا، جدایی ژاوی و انتخاب جانشینی برای این سرمربی صحبت کرد. دکو در ابتدا در مورد تصمیم ژاوی برای جدایی و انتخاب جانشین او گفت:

ژاوی مدام به ما می‌گوید که تصمیم او غیرقابل تغییر است. اگر چیزی تغییر کند، او باید به ما بگوید. اگر به ما بگوید که می‌خواهد ادامه دهد، باید با او صحبت کنیم. نمی‌خواستم ژاوی در پایان فصل از باشگاه جدا شود. بارسلونا هیچ اقدامی در مورد هیچ سرمربی‌ای نداشته است. هنوز با کسی صحبت نکرده‌ایم اما می‌دانیم چه کسانی در دسترس هستند و توجه ما به آن‌ها هست. اگر سرمربی‌ای شجاع وجود داشته باشد که هرگز شکایتی نداشته باشد، آن فرد ژاوی است. او همیشه مثبت اندیش و کار کردن با او فوق العاده است. لوئیز انریکه؟

واقعاً او را دوست دارم. او الگویی در تمام سطوح است، چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان یک شخص. او هر چیزی که یک سرمربی درجه یک و برتر باید داشته باشد را دارد. بازیکنانی که هم در یورو و هم در المپیک بازی خواهند کرد؟

به عنوان یک باشگاه، نمی‌خواهیم این اتفاق رخ دهد. فدراسیون فوتبال اسپانیا موضع ما را می‌داند اما باید با بازیکنان صحبت کنیم. سعی می‌کنیم مانع این اتفاق شویم. کانسلو و فلیکس؟

اگر شرایط مانند فصل گذشته پیش برود، کانسلو و فلیکس بازیکنانی هستند که می‌خواهیم آن‌ها را حفظ کنیم. گاوی؟

مصدومیت گاوی پیچیده‌ترین بوده‌است. یافتن تعادل بدون او برای ما کار سختی بوده‌است. این فقط بخاطر روح و قدرت رهبری او نیست. آرائوخو؟

قرارداد او تمدید خواهد شد، به شرطی که خودش بخواهد. ما تلاش خواهیم کرد چون او لایقش است. تلاش باشگاه حفظ بازیکنان فعلی است. حفظ چیزی که داریم کلیدی است. یک تیم پیروز با تغییر هر ساله بازیکنان خود، ایجاد نمی‌شود. تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند، تیم‌هایی هستند که سه یا چهار سال در کنار هم می‌مانند و این تیم تمایل فوق العاده‌ای برای انجام کارهای مهم دارد. وقتی کسانی در این سطح انسانی و با این توانایی دارید، باید از آن‌ها حفاظت کنید. بسیار خوشحالم و تفکر ما عدم فروش بازیکنان و خرید یک یا دو بازیکن است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.