پیشنهاد به چلسی؛ لوکا مودریچ و تونی کروس را از رئال مادرید به خدمت بگیرید!

طرفداری | جول کول پیشنهاد می‌کند چلسی برای اضافه کردن تجربه به تیم جوان خود، لوکا مودریچ و تونی کروس را به خدمت بگیرد.

جول کول، اسطوره باشگاه چلسی در مصاحبه‌ای با talkSPORT، به مدیران آبی‌های لندن جذب لوکا مودریچ و تونی کروس، هافبک‌های با تجربه رئال مادرید را پیشنهاد کرد. در حال حاضر، انزو فرناندز و کانر گلگر به ترتیب با 23 و 24 سال سن، باتجربه‌ترین هافبک‌های چلسی هستند و مویسس کایسدو نیز تنها 22 سال دارد. به همین خاطر، کول حضور مودریچ و کروس در استمفورد بریج را برای تزریق تجربه به تیم جوان مائوریسیو پوچتینو پیشنهاد می‌کند.

جول کول در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکنان باتجربه را به چلسی پیشنهاد می‌کند، گفت:

من مایلم چلسی به دنبال جذب بازیکنان باتجربه برود تا حال و هوای تیم عوض شود. به نظرم قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد. او هنوز هم در رئال مادرید عملکرد خوبی دارد. مودریچ هم‌چنین کمک زیادی به کاماوینگا، شوامنی و والورده کرده و روی عملکرد بازیکنان جوان رئال مادرید تأثیر زیادی گذاشته است. من به تونی کروس 34 ساله هم فکر می‌کنم. باید ببینیم آیا او می‌خواهد در این سن خود را محک بزند و به این تیم جوان چلسی کمک کند؟ این‌ها (مودریچ و کروس) نام‌هایی هستند که به ذهنم می‌رسد، اما از وضعیت آن‌ها خبر ندارم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.