هونس: انتقاد از پیراهن صورتی آلمان؟ حتی اگر برهنه بازی کنند، عملکردشان مهم است!

طرفداری | اولی هونس به انتقادات از کیت دوم تیم ملی آلمان واکنش نشان داد.

اخیرا به صورت رسمی از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024 رونمایی شده‌است. کیت دوم ژرمن‌ها در تورنمنتی که میزبانی‌ آن را نیز بر عهده دارند، به رنگ صورتی خواهد بود که البته با انتقادهایی از سوی هواداران آلمان و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده‌‌است. به اعتقاد برخی، این پیراهن با رنگ‌های سنتی تیم ملی آلمان همخوانی ندارد و مناسب شأن مانشافت نیست.

اما اولی هونس، اسطوره فوتبال آلمان این انتقادات را بی‌اساس و پوچ می‌داند. او معتقد است مهم‌ترین چیز، عملکرد تیم ملی در زمین مسابقه است و رنگ پیراهن اهمیتی ندارد. به نقل از بیلد، هونس در این‌خصوص گفت:

انتقاد از کیت صورتی آلمان؟ همه این انتقادها مزخرف هستند. آن‌ها حتی می‌توانند با بالاتنه برهنه و چیزی نقاشی شده روی بدنشان بازی کنند. مهم‌ترین چیز، اتفاقی است که در زمین بازی می‌افتد. من اصلا اهمیت نمی‌دهم آن‌ها قرار است چه بپوشند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.