سپ بلاتر: فرشته‌ها آمده بودند تا مرا با خود به بهشت ببرند!

سپ بلاتر با یادآوری لحظات پس از عمل قلب باز خود در سال ۲۰۲۱، اظهارات جالبی را بر زبان آورده است.

طرفداری | به گزارش گل ایتالیا، بلاتر که هم اکنون ۸۸ ساله است، در ژانویه ۲۰۲۱ تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و پس از آن به مدت یک هفته، در کمای مصنوعی به سر برد. او حالا در مصاحبه‌ای با تلگراف، به مرور خاطرات آن روزهایش پرداخته است.

یکسری توهمات داشتم. دیدم که فرشته‌ها سراغم آمدند و می‌خواستند مرا با خودشان ببرند. من این‌طور بودم که: «نه، من آماده رفتن نیستم». من در کما بودم و دو خانم مهربان سفیدپوش، از من مراقبت می‌کردند. اما در رویاهایم یا شاید در واقعیت، فرشته‌ها آنجا بودند. آن‌ها گفتند: «باید بیایی. باید همین حالا بمیری. آن‌ها در بهشت منتظر تو هستند.» بیش از سه ماه طول کشید تا متوجه شوم که هنوز زنده هستم.

این اولین‌باری نیست که بلاتر چنین روایت‌هایی را مطرح می‌کند. او در سال ۲۰۱۵ نیز زمانی که سر قبور والدین خود حضور یافت، بیمار شد و بعدا در مصاحبه‌ای با رسانه سوئیسی RTS گفت:

من در میان فرشتگان آوازخوان و شیطان آتشین بودم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.