طعنه تاکتیکی سرمربی ترکمنستان/ تیم ملی ممکن است از چه ناحیه‌ای ضربه بخورد؟

روی کاغذ بازی با ترکمنستان نمی‌تواند بازی سختی برای ایران باشد اما ممکن است در زمین، تیم ملی برای شکست حریف با چالش‌هایی مواجه شود؛ به خصوص اگر حریف را دست کم بگیرد.

اورازوف، سرمربی تیم ملی ترکمنستان پیش از بازی با ایران در بخشی از مصاحبه‌اش حرف جالبی زد و گفت: شاید نفرات ما به اندازه ایرانی‌ها باکیفیت نباشند، اما ایده‌های تاکتیکی خودمان را داریم و سعی می‌کنیم تلاش مضاعفی در این بازی داشته باشیم.

تاکتیک مهم‌تر از تکنیک است. این نکته مهمی است که سرمربی تیم ملی ترکمنستان بدان اشاره کرده. دردی که سال‌های سال است فوتبال ایران را در برگرفته و مانع از آن شده در جام ملت‌ها قهرمان شویم یا به دور بعدی جام جهانی صعود کنیم. همواره گفته می‌شود ایرانی‌ها از نظر تکنیکی قوی هستند اما ایرادهایی که در تاکتیک تیمی داریم مانع شده که به موفقیت دست پیدا کنیم.

ایرادهای فوتبال ایران در تاکتیک تیمی پیش‌تر از سوی اسکوچیچ هم اشاره شده بود؛ او در مصاحبه با یکی از سایت‌های خارجی گفته بود ایرانی‌ها از نظر تکنیکی خوب هستند اما از نظر تاکتیک تیمی نه. این موضوع ناراحتی مهدی طارمی را به همراه داشت و در پی واکنش این بازیکن اسکوچیچ عصبانی شد و او را برای مدتی از تیم ملی خط زد!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.