به خاطر شخصیتم از استقلال کنار رفتم و خوشحالم/ خیلی‌ها دوست داشتند جای من بودند

به خاطر شخصیتم از استقلال کنار رفتم و خوشحالم/ خیلی‌ها دوست داشتند جای من بودند

گزیده‌ای از گفت‌وگوی هاشم بیک زاده با خبرگزاری آنا درخصوص مربیگری در تیم استق که فقط چند ماه طول کشید را در ادامه می‌خوانید.

  • اول فصل، استقلال شرایط سختی داشت و بعد از یک مدت وارد باشگاه استقلال شدم. بنده در حاشیه نیستم که بخواهم مصاحبه کنم که چرا نماندم و دوست نداشتم به این مسائل دامن بزنم. یک سری مشکلاتی پیش آمد و بیشتر عنوان کردم که مشکل شخصی است اما این طور نبود.
  • به خاطر هویت و شخصیتم از استقلال بیرون آمدم. با هر شرایطی نمی توان کار کرد. شاید خیلی ها بتوانند کار کنند و با شخصیت ها کنار می آیند و همه چیز را قبول می کنند اما من نتوانستم. به نظرم کار درستی کردم و برایم بهتر بود که بیرون آمدم. شاید خیلی ها دوست داشتند جای من بودند و در استقلال به عنوان مربی کار می کردند اما وقتی آدم در جایگاهی قرار می گیرد همیشه به آن فکر می کند که فلان جا هستم و برایم خوب است. اما بعدها که زمان می گذرد متوجه می شود که اینطور که قبلا فکر می کرده، نبوده و ای کاش از ابتدا نمی آمدم. دوست ندارم به باشگاه استقلال و فرد خاصی کنایه بزنم. خوشحالم از استقلال بیرون آمدم و برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. ۲ الی ۳ ماه در باشگاه استقلال بودم. یک بازی هم روی نیمکت نشستم و بعد از آن دیگر نرفتم. اتفاقات زیادی بود که اصلا دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. به قولی حرف نزده را همیشه می توان زد.
  • ابتدای فصل شرایط استقلال جنگ و دعوا بود و چند بازیکن از تیم رفتند. با تمام این شرایط استقلال نتایج خوبی گرفت و در نیم فصل قهرمان شد. شرایط امسال سخت بود و من آنجا از نزدیک همه چیز را می دیدم. امیدوارم این مشکلات حل شود، جنگ و دعوا و ناراحت کردن هواداران و روی اعصاب هواداران بودن ادامه دار نباشد و استقلال بتواند با آرامش کارش را ادامه دهد. در نیم فصل دوم زمین ها کوچک تر می شود و امتیاز گرفتن سخت تر می شود، استقلال بازی های سختی دارد.

بیشتر بخوانید: مردم خوشحال نیستند؛ امسال هم عید نداریم و هفت‌سین نچیدیم/ از نتیجه نگرفتن تیم‌های ایرانی ناراحت نیستم

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.