آغاز جمع‌آوری آثار صنایع‌دستی برای دریافت مهر اصالت

آغاز جمع‌آوری آثار صنایع‌دستی برای دریافت مهر اصالت

سید میکائیل موسوی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در رویداد مهر اصالت ملی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد مهم می‌توانند تصویر و فیلم ۲ نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به معاونت صنایع‌دستی استان ارسال کنند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان خواستار ارسال آثار بر اساس رعایت تمامی مقررات ثبت نامی شد و افزود: برای راهنمایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، بخش ویژه‌ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس zanjan.mcth.ir اختصاص‌ یافته و نمونه برگه‌های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام‌شده است.

وی بابیان اینکه رویداد مهر اصالت هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، گفت: شاخص‌های اصلی ارزیابی در این داوری، اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط‌ زیست و مسوولیت حقوق اجتماعی ازجمله پیش‌شرط‌های ارسال آثار است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان افزود: هنرمندان متقاضی شرکت در این رویداد، در صورت هرگونه پرسش در خصوص روند ثبت‌نام و … می‌توانند با شماره ۰۲۴۳۳۰۳۳۴۰۶ و ۰۲۴۳۳۰۳۳۳۲۵ تماس بگیرند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس