صعود 4 ملی‌پوش شمشیربازی به جدول 64 نفره جام‌جهانی

صعود 4 ملی‌پوش شمشیربازی به جدول 64 نفره جام‌جهانی – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزای تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ رقابت‌های جام جهانی مجارستان، امروز( جمعه 3 فروردین) با برگزاری دیدارهای انفرادی در مرحله گروهی مقدماتی در بوداپست آغاز شد.

اعزام ملی‌پوشان شمشیربازی به آخرین مرحله گزینشی المپیک

علی پاکدامن با توجه به در اختیار داشتن رنکینگ 5 جهان بدون انجام بازی در این مرحله وارد جدول 64 نفره اصلی شد، اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران سه ملی‌پوش دیگر کشورمان برابر رقبای خود قرار گرفتند و بدون باخت رقابت‌های گروهی خود را به پایان رساندند.

در این مرحله محمد رهبری حریفانی از اوکراین، اتریش، رومانی، مکزیک، ترکیه و لهستان را شکست داد و محمد فتوحی در رقابت با شمشیربازان یونان، رومانی، کره جنوبی، مجارستان، ژاپن و لهستان پیروز شد. همچنین فرزاد باهرارسباران نیز مقابل نمایندگان آفریقای جنوبی، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، اوکراین و ژاپن پیروز شد.

بدین ترتیب این سه ملی‌پوش کشورمان بدون باخت مرحله گروهی مقدماتی را به پایان رساند و به صورت مستقیم وارد جدول 64 نفره اصلی شدند. این برای نخستین بار است که شمشیربازان ایران به صورت مستقیم و از مرحله گروهی وارد جدول اصلی و 64 نفره می‌شوند.

دیدارهای این مرحله روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.