ژوزه مورایس؛ در انتظار بهار دوباره برای برگ‌های طلایی | برگزیده سال (ناکام سال)

طرفداری | تصور شکست‌های متوالی از تیم پرستاره سپاهان با سرمربی نامدار پرتغالی، آسان نبود.

هرچند تیم فوتبال سپاهان، سال 1402 را با دو پیروزی پیاپی مقابل پیکان و گل گهر به پایان رساند، اما پیش از آن در هفت بازی متوالی نه تنها رنگ پیروزی را ندید، بلکه مساوی هم نکرد؛ هفت دیدار و هفت شکست! طلایی‌پوشان بعد از برد پنج بر صفر برابر هوادار در بحرانی عمیق فرو رفتند. آنها در لیگ برتر به آلومینیوم، گل گهر، شمس آذر، استقلال و پیکان باختند و دو باخت با نتیجه مشابه سه بر یک هم مقابل الهلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

دستیار سابق ژوزه مورینیو که با چونبوک موتورز و الهلال قهرمان کی لیگ و لیگ حرفه‌ای عربستان شده بود، با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست تا این تیم را بعد از سال‌ها به قهرمانی در لیگ برتر برساند و البته دورخیزی برای قهرمانی در آسیا داشته باشد. آخرین قهرمانی طلایی‌پوشان به لیگ چهاردهم و زمانی برمی‌گردد که محرم نویدکیا سرمربی کنونی مس رفسنجان، کاپیتان این تیم بود.

مورایس در مقطعی به دلیل شدت گرفتن انتقادات، استعفا کرد، اما با حمایت مدیران سپاهان در اصفهان ماندنی شد و البته منوچهر نیکفر بود که بعد از محمدرضا ساکت تصمیم به کناره‌گیری گرفت. هرچند سرمربی پرتغالی به ریل پیروزی بازگشته، اما هنوز هم نتایج او به دلیل ستاره‌های فراوانی که سپاهان در زمین و روی نیمکت دارد، مطلوب هواداران و البته کارشناسان نیست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.