اینجا آنجا نبود؛ زور صدا و سیما به داور ژاپنی نرسید + فیلم

طرفداری | دوربین صدا و سیما در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در جای درست قرار گرفت.

استقرار یکی از دوربین‌های پخش زنده صدا و سیما مماس با خط وسط زمین در جریان بازی پرسپولیس برابر فولاد چالش‌های زیادی بین داور چهارم و عوامل رسانه ملی ایجاد کرد. داور چهارم معتقد بود در جای صحیح خود ایستاده، به همین دلیل کنار نمی‌رفت و دوربین صدا و سیما نیز نمی‌توانست تصاویر مطلوبی پخش کند؛ تا جایی که پیمان یوسفی گزارشگر بازی بارها به داور چهارم طعنه زد.

داور چهارم در محدوده قانونی مستقر بود اما اصرارهای مجریان صدا و سیما موجب شد فدراسیون فوتبال بعد از بازی اعلام کند رفتار حسین زیاری را در جلسه اضطراری کمیته داوران بررسی می‌کند، اما در جریان بازی ایران مقابل ترکمنستان، عوامل صدا و سیما مجبور شدند محل دوربین را تغییر داده و به سمت نیمکت تیم میهمان متمایل شوند تا هیروکی کاساهارا، داور چهارم ژاپنی در محوطه قانونی فعالیت کند. این بازی تحت نظر فیفا برگزار می‌شد، به همین دلیل مجریان صدا و سیما نمی‌توانستند او را مجبور به کنار رفتن از مقابل لنز دوربین کنند، روی آنتن زنده علیه داور صحبت کرده و او را تحت فشار قرار دهند!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.