السالوادور 0-3 آرژانتین؛ راحت و بی‌دردسر بدون حضور مسی

طرفداری | غیبت کاپیتان لیونل مسی، تاثیری روی عملکرد آرژانتین مقابل السالوادور نداشت. مدافع عنوان قهرمانی کوپا آمریکا و جام جهانی با پیروزی 3-0 مقابل در بازی دوستانه ای فیلادلفیا میزبان آن بود، کار خودشان را در بازی های ملی ماه مارس شروع کردند.

گزارش بازی

کریستین رومرو در دقیقه 16 با ضربه سر از روی کرنر آنخل دی ماریا دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 42، انزو فرناندز (دومین گل ملی) و در دقیقه 52 جیووانی لوسلسو گل های دیگر آرژانتین را به ثمر رساندند تا این تیم در ورزشگاه لینکلن فایننشل فیلد، خانه فیلادلفیا ایگلز (تیم فوتبال آمریکایی)، به پیروزی برسد.

غیبت لیونل مسی مقابل حریف رنک 81 فیفا

لیونل مسی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و بازی بعدی این تیم مقابل کاستاریکا (چهارشنبه در لس آنجلس) را هم از دست می دهد. السالوادور در 21 بازی اخیر رنگ پیروزی را ندیده است.

بازیکنان جوان آرژانتین

این مسابقه فرصتی را برای لیونل اسکالونی، فراهم کرد تا به بازیکنان جوانی مانند آلخاندرو گارناچو و والنتین بارکو میدان دهد. بارکو مدافع چپ 19 ساله ای است که در ژانویه توسط برایتون به خدمت گرفته شد و در تیم زیر 23 سال در مرحله مقدماتی المپیک پاریس عملکرد خوبی از خود نشان داد.

آلخاندرو گارناچو مقابل السالوادور والنتین بارکو مقابل السالوادور منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.