لاپورتا: تصمیم به فسخ قرارداد با نایکی گرفته‌ایم؛ پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای یامال را رد کردیم

طرفداری | خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تاکید داشت این تیم به هیچ وجه قصد فروش ستارگان خود را ندارد.

خوان لاپورتا در مصاحبه با موندو دپوورتیوو در مورد مسائل مختلفی از جمله قرارداد با نایکی، ژاوی و فصل جاری بارسلونا صحبت کرد. حال در بخش جدید مصاحبه لاپورتا، او در مورد مسائل دیگری صحبت کرده است. لاپورتا در مورد امید به ماندن فرنکی دی یونگ در بارسلونا گفت:

بله او خوشحال است. آخرین چیزی که او می‌خواهد، جدایی از بارسلونا است. او به من بیش از یک بار گفته که اینجا خوشحال است. ما نیز از حضور او خوشحالیم. در مورد هیچ یک از بازیکنان نگران نیستم و اگر کسی بخواهد از بارسلونا جدا شود، نمی‌توانیم مقابل خواسته بازیکن قرار بگیریم. اما فکر می‌کنم همه بازیکنان خواهان ماندن هستند و ما نیز می‌خواهیم همه بمانند. قرارداد با نایکی؟

با توجه به تخطی از توافقمان، تصمیم گرفته‌ایم قرارداد خود با نایکی را فسخ کنیم. به آن‌ها اطلاع دادیم و در حال بررسی این مسئله هستند. به دنبال راه حلی برای این اتفاق هستیم. نایکی پیشنهاد خود را بهبود داده اما همچنان به شدت پایین‌تر از چیزی است که بازار می‌تواند به ما پرداخت کند. بارسا باشگاهی است که بیشترین پیراهن را در دنیا می‌فروشد و باید بهترین قرارداد را در بازار داشته باشیم. به عنوان اعضای هیئت مدیره، این وظیفه ماست که این مسئله را تضمین کنیم. لامین یامال؟

پیشنهادی به ارزش 200 میلیون یورو را برای یامال رد کردیم. به لامین اعتماد داریم و نیازی به فروش او نداریم. پیشنهاداتی نیز برای بالده، فرمین لوپز، گاوی، پدری، دی یونگ و آرائوخو دریافت کرده‌ایم اما نمی‌خواهیم ستارگان خود را بفروشیم. لوبوتکا؟

با دکو در این مورد صحبت کردیم، بارسلونا او را جذب خواهد کرد. اما اتفاقات بسیاری باید پیش از آن رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.