عکس| شماره پیراهن لژیونر استقلال مشخص شد/ ملی‌پوش آبی‌ها، شبیه مارادونا!

عکس| شماره پیراهن لژیونر استقلال مشخص شد/ ملی‌پوش آبی‌ها، شبیه مارادونا!

وقتی مهدی قایدی از استقلال جدا شد و به اتحاد کلبا پیوست، خیلی‌ها تاکید داشتند رابطه خوب او با فرهاد مجیدی موجب شد تا سرمربی ایرانی این تیم روی جذب مهدی اصرار کند و سرانجام با پیگیری‌های او این بازیکن به صورت قرضی از شباب الاهلی به کلبا پیوست.

رابطه خوب فرهاد مجیدی با مهدی قایدی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و فرهاد اعتقاد فراوانی به این استقلالی ملی‌پوشِ دوباره‌لژیونرشده دارد. دقیقا به همین خاطر مجیدی پیراهن شماره ۱۰ تیمش را در اختیار هموطن خود گذاشته و تاکید دارد اگر قایدی روی فرم باشد و از شرایط مطلوب جدا نشود، نه‌تنها می‌تواند به بهترین بازیکن این فصل اتحاد کلبا تبدیل شود بلکه این شانس را هم دارد که یکی از بهترین‌های لیگ حرفه‌ای امارات در فصل پیش رو لقب بگیرد.

نکته جالب توجه این‌جاست که بعضی از کاربران استقلالی در فضای مجازی این عکس مهدی قایدی را سوژه کرده و او را با دیگو مارادونا فوق ستاره فقید فوتبال جهان مقایسه کردند! آن‌ها به قایدی لقب مارادونای جوان داده‌اند! اتفاقا دیگو مارادونا هم در مقطعی به عنوان سرمربی الوصل امارات در دبی حضور داشت و محمدرضا خلعتبری خودمان هم برای مقطعی شاگردش بود.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.