ایرانیان از کدام اموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: یکی از بازیگران مهم اما ساکت شبکه‌های اجتماعی، اموجی‌ها هستند.

شکلک‌ها و تصاویر کوچکی که گاهی تاثیرات عجیبی در برقراری ارتباط دارند.

حالا سالهاست که این تصاویر یکی از ابزار انتقال احساس یا کوتاه کردن جملات را برای ما دارند.

با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی پرتکرارترین اموجی‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایکس (توییتر) و تلگرام را در کنار هم قرار داده تا ببینیم ایرانیان از کدام اموجی‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.

ایرانیان از کدام اموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

در نمودار زیر دسته‌بندی اموجی‌های پرتکرار را بر اساس پیام و حس غالب هر اموجی مشاهده می‌کنید. شکلک‌ها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند. پنج اموجی سمت چپ نیز پنج اموجی پرتکرار در این دسته هستند. از بین شکلک‌ها خنده و قلب جزو پرتکرارترین اموجی‌ها هستند.

ایرانیان از کدام اموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

خنده پرتکرارترین اموجی در توییتر و تلگرام است و شاید این یک خبر خوب باشد. اینکه در این دو پلتفرم با این حجم از اخبار سخت و نگران کننده هنوز کاربران می‌خندند شاید نشان خوبی از تبدیل غم‌ها به خنده‌ها باشد. در اینستاگرام اما چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.

ایرانیان از کدام اموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.