شمش نقره ۵۰ گرمی را از کجا بخریم؟

گزارش آگهی/ در عصر حاظر با توجه به افزایش تورم در کشورمان میل به سرمایه گذاری بر روی فلزات اساسی مانند طلا و نقره و همچنین پلاتین افزایش پیدا کرده است، فلز نقره از فلزاتی می باشد که در طول تاریخ ارزش خود را حفظ کرده و همراه از فلزات ارزشمند بوده است.

همه ما برای هدیه و حتی برای سرمایه گذاری به دنبال یک کالای با ارزش هستیم. شمش نقره نیز یک کالای با ارزشی می باشد که با خرید و تهیه آن می توانید یک سرمایه گذاری ناب را به سرانجام برسانید. سوال اصلی و مهم است که از کجاها به تهیه شمش نقره بپردازیم که موجب ضرر نشود و یا تقلبی نباشد. ما به کمک و راهنمایی شما آمده ایم که با انتخاب مناسب بهترین شمش نقره را خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید. در خرید شمش نقره به اولین نکته ای که باید در نظر گرفته شود و مهم است، تفاوت واحد اونس با گرم می باشد.

نقره یک فلز انتقالی نرم، سفید، براق با بالاترین هدایت الکتریکی، حرارتی و انعکاس فلزی است که بسیار با ارزش و کمیاب و درخشنده است و در طول تاریخ برای ساخت جواهر آلات، مدال ها، ظروف و سکه استفاده شده است و امروزه در بسیاری از صنایع کاربردهای گسترده ای دارد. این فلز در پوسته زمین به شکل عنصری خالص و آزاد، به صورت آلیاژ با طلا و سایر فلزات و در ترکیب مواد معدنی مانند آرژنتیت و کلرارگریت یافت می شود.

نقره بیشتر به عنوان محصول فرعی پالایش مس، طلا، سرب و روی تولید می شود. نقره یک فلز بسیار نرم، انعطاف پذیر و چکش خوار است هرچند که چکش خواری آن از طلا کمتر است.این فلز گرانبها در زمینه های مختلف از الکتریسیته و تولید انرژی خورشیدی گرفته تا داروسازی، پزشکی، لحیم کاری، تولید ترکیبات شیمیایی، ضرب سکه، عکاسی و مسائل بهداشتی مورد توجه است و به عنوان جذاب ترین فلز بعد از طلا شناخته شده است.
نقره مدت هاست که به عنوان یک فلز گرانبها در نظر گرفته می شود و در بسیاری از سکه ها گاهی در کنار طلا استفاده می شود. اگرچه این فلز نسبت به طلا در بازار بسیار فراوان تر است اما به عنوان یک فلز بومی فراوانی کمتری نسبت به طلا دارد. این ماده به عنوان یکی از هفت فلز باستانی در اکثر فرهنگ‌های بشری نقش ماندگار داشته است.

نقره به شکل شبکه مکعب مانند متبلور می شود. هدایت الکتریکی نقره از همه فلزات بزرگتر و حتی از مس نیز بیشتر است، اما به دلیل هزینه بالاتر از این خاصیت زیاد استفاده نمی شود. این فلز همچنین کمترین مقاومت تماسی را در برابر هر فلز دیگری دارد و به راحتی آلیاژهایی با مس، طلا و همچنین روی تشکیل می دهد.

از کجا شمش نقره بخریم؟ مرکز خرید و فروش شمش نقره

در هنگام خرید کردن شمش نقره و حتی مدل های مختلف نقره همانند: پلاک، سکه و غیره به مکانی که وارد می شوید و از کسانی که شمش نقره را برای شما توضیح می دهند همگی باید دارای اعتبار باشند که اگر زمانی به هر دلیلی شمش نقره خریداری شده فاقد اعتبار و ارزش بود قابلیت امتیاز عودت و تعویض را دارا باشد. از سایت های معتبر و همچنین فروشگاه های آنلاین که از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار هستند و نیز دارای مجوز های لازم می باشند، می توانید با مشورت و حتی با خیالی آسوده به خرید و نیز سرمایه گذاری شمش نقره بپردازید.

در علم متالوژی به یک میله یا صفحه ای فلزی که از جنس نقره می باشد و معمولا با عیار 999 ساخته و روانه بازار شده است شمش نقره می گویند. این فلز گران بها در طبیعت یافت می شود و بعد از طلا رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. ویژگی های نقره شامل براقیت، نرمی و نیز رنگ سفید آن است که در طبیعت هم به صورت خالص و نیز ترکیبی با فلزات دیگر یافت می شود. قالبی به طول کمتر از 2 متر را شمش می گویند و در شرایطی که شمش نقره با سطح مقطع کوچکتر از 225 سانتی متر قرار می گیرد را شمشال می گویند.

قیمت شمش نقره

قیمت شمش نقره مثل قیمت طلا معمولا در حال نوسان می باشد، یکی از علت هایی که شمش نقره ۵۰ گرمی در حال حاظر برای سرمایه گذاری از طرف متخصصین سرمایه گذاری توصیه شده است همین نوسانات زیاد و رو به رشد نقره در بازار جهانی می باشد.

نوسان بالای قیمت نقره به نسبت قیمت طلا از علت هایی است که سرمایه شما را در مدت کوتاهی به سود میرساند ، البته مورد مهم در خرید شمش نقره، قیمت شمش نقره می باشد، که می بایست با تحقیق و بررسی بهترین قیمت بازار را یافت.

https://www.kitco.com/charts/silver رسانه بین المللی اطلاع رسانی قیمت نقره است و با مراجعه به این وبسایت می توان نمودار نوسان قیمت نقره را مشاهده کرد. همچنین قیمت به روز و جهانی نقره را مشاهده نمایید .https://www.cofesilver.com/fa/the-price-of-silver نیز یک وبسایت فروشگاهی و دارای نماد اعتماد و فروشگاه حضوری می باشد که می توانید در این وبسیات هم قیمت نقره را بررسی نمایید و همینطور شمش نقره ۵۰ گرمی را از لینک زیر

https://www.cofesilver.com/fa/شمش-نقره-50-گرمی

می توانید خریداری کنید.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.