اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است

طرفداری | هافبک فرانسوی رئال لوس بلانکوس از مهندس آلمانی رئال مادرید تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس، هافبک 34 ساله رئال مادرید از سال 2014 تا به الان در این باشگاه اسپانیایی توپ می‌زند و به همراه کهکشانی‌ها او موفق به کسب 20 جام ارزشمند از جمله 3 لالیگا، 4 لیگ قهرمانان اروپا و 5 جام باشگاه‌های جهان شده است. فرم عالی کروس در این فصل باعث شده تا هواداران و مدیران رئال مادرید بخواهند که او یک فصل دیگر در این تیم به کارش ادامه دهد و مهندس آلمانی لوس بلانکوس با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اورلین شوامنی، هافبک جوان فرانسوی رئال مادرید از تونی کروس تعریف کرده و او را یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال دانسته است.

تونی کروس، یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال، در این فصل در سطحی بسیار بالایی بازی می‌کند. او خیلی خوب است، اما وقتی الان با تونی صحبت می‌کنید، می‌گوید “شاید در پایان فصل خداحافظی کنم چون می‌خواهم در اوج باشم”. درک این موضوع سخت است، اما درنهایت، من احساس می‌کنم که حق با اوست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.