درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!

طرفداری | ستاره ازبکستانی استقلال بار دیگر درخشید و این بار در تیم ملی کشورش با یک پاس گل، مهر تأییدی بر توانایی‌های خود زد.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، در دیداری تماشایی، هنگ کنگ را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست داد و به همراه ایران راهی دور بعدی مسابقات شد.

در این بازی، شاگردان کاتانچ در نیمه نخست با تک گل الدر شومورودوف به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم با ارائه نمایشی هجومی، دو بار دیگر دروازه حریف را باز کردند.

در دقیقه ۶۳، جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال، با یک پاس گل تماشایی، خوژیمات ارکینوف را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق، دومین گل ازبکستان را به ثمر رساند.

ماشاریپوف که به عنوان یکی از خریدهای مهم زمستانی استقلال شناخته می‌شود، در این دو دیدار عملکردی درخشان داشت و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل هنگ کنگ، برای تیمش گلسازی کرد.

بدون شک، استقلالی‌ها منتظر بازگشت این هافبک خلاق و بازیساز هستند تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، از توانایی‌های او در جهت کسب پیروزی و رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.