تصمیم سرمربی تیم ملی به سود استقلال شد!

زمین چمن مصنوعی شهر عشق آباد که به نظر استاندارد هم نمی آمد، فشار زیادی را به بازیکنان تیم ملی وارد کرد و حتی موجب جراحت های سطحی بازیکنان تیم ملی هم شد؛ تا جایی که اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس به خاطر فشار بازی روی این زمین از ملی پوشانش درخواست کرده سه روز استراحت مطلق داشته باشند و بعد در تمرینات تیم حاضر شوند.

با تصمیم امیر قلعه نویی، صالح حردانی که در بازی رفت نمایش خوبی داشت در بازی برگشت جای خود را به رامین رضاییان داد و ابوالفضل جلالی که در بازی رفت هم نیمکت نشین بود، در بازی برگشت هم شانس بازی به دست نیاورد. این تصمیم قلعه نویی خوشحالی کادرفنی تیم استقلال را به همراه داشت. به این خاطر که این دو بازیکن حالا با استراحت کافی در اردوی تیم استقلال حاضر و آماده می شوند که این تیم را در مصاف با مس رفسنجان همراهی کنند.

از جمع استقلالی ها تنها سیدحسین حسینی در بازی برگشت با ترکمنستان بازی کرد. البته جلال الدین ماشاریپوف هم در ترکیب تیم ازبکستان در مصاف با هنگ کنگ به میدان رفت و مثل بازی رفت پاس گل داد.

استقلال که در هفته های پایانی سال گذشته به دلیل فشردگی بازی ها و همچنین خستگی بازیکنانش نتوانست بازی های خوب خود را تکرار کند اکنون در شرایطی خوبی به دیدار حریفان خواهد رفت. به خصوص که بازی های لیگ برتر با زمان بندی خوبی برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.