شرکت 1300 نفر در آزمون دبیری ساوه

شرکت 1300 نفر در آزمون دبیری ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مقطع دبیری و هنرآموزی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ساوه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در حاشیه این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه گفت: تعداد نفرات شرکت کننده در این آزمون یک هزار و 318 نفر هستند که 972 نفر از این افراد خانم و 346 نفر آقا هستند.

اصغر قراخانلو افزود: این آزمون در 2 حوزه امتحانی واقع در دانشگاه انرژی ساوه برای بانوان و دبیرستان علامه حلی برای آفایان برگزار شد.

به گفته وی پذیرفته‌شدگان شغل دبیری در دبیرستان‌ها و هنرآموزان در هنرستان‌ها تدریس خواهند کرد و پیش بینی شده این افراد از اول مهر تدریس در کلاس درس را آغاز کنند.

مدیر آموزش و پرورش ساوه خاطرنشان کرد: مرحله اول آزمون یعنی بخش کتبی با سهم 60 درصدی با منابع مشخص در بخش عمومی و بخش تخصصی که در دفترچه اعلام شده برگزار گردید و با اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی و مشخص شدن اسامی چند برابر ظرفیت، مرحله ارزیابی تکمیلی به منظور اعلام نتایج نهایی در شهریور ماه صورت خواهد گرفت که فرآیند آن بزودی توسط وزارتخانه اعلام می‌شود.

نبود مکان ثابت در ساوه برای برگزاری آزمون‌ها

نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور نیز که برای سرکشی از فرآیند آزمون به ساوه سفر کرده بود،گفت: نبود مکان ثابت در ساوه برای برگزاری آزمون‌های متعددی که در طول سال برگزار می شود، یکی از مهمترین چالش‌های این شهرستان در این حوزه به حساب می‌آید.

اسماعیل سعیدی نژاد گفت: انتقال این مشکلات به سازمان استخدامی کشور جهت بررسی‌های بعدی از وظایف ما می‌باشد که این مهم حتما انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.