ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم

طرفداری | کوبی مینو که در ماه نوامبر برای اولین بار پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرده بود، خیلی زود و در 18 سالگی به رویای بزرگی دست یافت: بازی برای تیم ملی انگلیس. در ابتدا، گرت ساوتگیت برای حفاظت از بازیکن جوان شیاطین سرخ نام او را در لیست تیم بزرگسالان انگلیس قرار نداد اما با مشاهده عملکرد این بازیکن مقابل لیورپول، سرمربی سه‌شیرها به بلوغ بازی و شخصیتی مینوی جوان پی برد. شب گذشته و در بازی مقابل بلژیک، کوبی مینو برای اولین بار پیراهن انگلیس را بر تن کرد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

درخشش مینو توجه بسیاری را جلب کرده است. ایوان تونی در واکنش به عملکرد هافبک جوان منچستریونایتد و انگلیس گفته است:

من در 18 سالگی احتمالا با ایکس باکس بازی می کردم. کوبی مینو در این سن برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کند و برای خودش مرد شده است. او به زیبایی با توپ حرکت می‌کند و مطمئن هستم که پیشرفت‌های بیشتری داشته و به بالاترین سطح خواهد رسید.

ایوان تونی در حالی از کوبی مینو تمجید می‌کند که خودش نیز شب درخشانی را سپری کند. مهاجم برنتفورد در 28 سالگی برای اولین بار از ابتدا برای سه‌شیرها به میدان رفت و اولین گلش را نیز به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.