فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند

طرفداری | دنی آلوز و روبینیو، دو ستاره پیشین تیم ملی برزیل بنا به ارتکاب جرم تجاوز جنسی با حکم زندان مواجه شده‌اند. اگرچه دنی آلوز اخیرا به قید وثیقه، موقتا آزاد شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان برزیل، فلیپه ملو، کاپیتان 40 ساله فلومیننزه برزیل که در تیم ملی با روبینیو و دنی آلوز هم‌تیمی بود، به ماجرای تجاوز و زندانی شدن آن‌ها واکنش نشان داده است. این هافبک سابق یوونتوس، اینتر و گالاتاسارای در گفت‌وگو با گلوبو گفت:

هیچ‌کس جرئت نکرده درباره این مسئله صحبت کند اما چرا نباید صحبت کرد؟ من مشکلی در صحبت در این باره نمی‌بینم. من خودم یک دختر 15 ساله دارم. اگر چنین اتفاقی برای دختر من افتاده بود، این‌جا نبودم تا مصاحبه کنم. به زنان باید احترام گذاشته شود و حقوق آن‌ها باید رعایت شود، درست مثل مردان. دنی آلوز اخیرا از زندان آزاد شده. فکر نمی‌کنم چنین مجازاتی برای کسی که آن کار را با یک زن کرده، کافی باشد. این خبر مثل یک بمب پیچید اما او باید بهای کارش هم بپردازد. اگر محکوم شده، باید تاوان بدهد و درس عبرت شود تا دیگران چنین کاری را تکرار نکنند. هم او و هم روبینیو باید با گذراندن حبس‌شان، رفتار اجتماعی را دوباره یاد بگیرند. احساسات خانواده آن زن، از جمله دخترش را در نظر بگیرید. این مسئله درباره خانواده است و ما وظیفه داریم فرزندان‌مان را به خوبی تربیت کنیم. باید به پسران و دختران‌مان آموزش دهیم تا از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.