دغدغه های مردم جنوب تهران در حوزه درمان به حداقل می رسد

دغدغه های مردم جنوب تهران در حوزه درمان به حداقل می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بشارت ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید بهرام عین الهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان هفتم تیر ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سفری که رئیس جمهور در بهمن ماه سال گذشته به شهرری داشتند، موضوع بخش درمان در اولویت قرار گرفت و در حوزه بیمارستان هفتم تیر مصوباتی نوشته شد.

بشارت با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرری و بازدید از بیمارستان هفتم تیر گفت: طی این بازدید مشخص شد که پروژه بیمارستان پیشرفت چشمگیری نداشته و دستوراتی توسط وزیر بهداشت ابلاغ و مقرر شد طی سه ماه آینده بازدیدی دوباره هم به جهت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی و هم به لحاظ پروژه اورژانس صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری افزود: در ادامه سفر وزیر بهداشت به ری بازدیدی از بیمارستان الهام که یکی از دغدغه‌های بخش کهریزک است انجام شد.

وی عنوان داشت: بیمارستان الهام به لحاظ جغرافیایی در امتداد کمربندی دوم قرار دارد و مردم حسن آباد فشافویه هم می‌توانند از این بیمارستان استفاده کنند و با ۴۰ درصد پیشرفت به بخش دولتی واگذار شود و با تعیین زمان بندی بتوانند افتتاح کنند.

معاون استاندار تهران در ادامه به بازدید بیمارستان فیروزآبادی اشاره کرد و بیان داشت: این مجموعه از بیمارستان‌های خوب جنوب تهران است و دستور داده شد که برای تجهیز از مجموعه دولت استفاده شده و انشاالله در هفته دولت به افتتاح می‌رسد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری اظهار داشت: مجموعه دولت به خصوص بخش درمان قدم‌های خوبی برداشته شده و پروژه‌های نام برده در زمان بندی مناسب افتتاح خواهد شد و بخش از دغدغه‌های جنوب تهران به حداقل خواهد رسید.

منبع: مهر