حجت‌الاسلام ذوالنوری: جریانات سیاسی نباید در شورای شهر قم دخالت کنند

حجت‌الاسلام ذوالنوری: جریانات سیاسی نباید در شورای شهر قم دخالت کنند

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر قم رسالت تعیین قوانین و نظارت بر عملکرد شهرداری را برای رفع مشکلات شهروندان بر عهده دارد، اظهار کرد: ما در مدل و شکل انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر قم دخالتی نداریم و اعضای شورا عادل، همسو و همدل هستند و خود برای رفع مشکلات گام برخواهند داشت.

وی اضافه کرد: ما با حضور خود در جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر به دنبال رفع کدورت و تحقق وحدت بیشتر شورا بودیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورا باید دلخوری‌ها را کنار گذاشته و با همفکری و همدلی‌برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، گفت: اینقدر در شهر مشکل داریم که وقت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را نداریم و شورایی‌ها باید همه تلاش خود را برای شنیدن همدیگر و کنار همدیگر قرار گرفتن انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه بیرونی‌ها نباید در مسائل شورا دخالت کنند، مطرح کرد: جریانات مختلف تلاش کردند تا نمایندگان خود را به شورا برسانند اما وقتی شورا تشکیل می‌شود اعضای شورا باید خودشان تصمیم‌گیر باشند و بیرونی‌ها نباید شورایی‌ها را تحریک کنند و از آن‌ها خواسته‌هایی داشته باشند.

ذوالنوری عنوان کرد: جریان انقلاب بالغ است و باید سعی شود که نمایندگان مردم خودشان با یکدیگر مشکل‌شان را رفع کنند.

پایان پیام/78023

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.