این رگولاتوری اعلام کرد شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند.
به گزارش ایتنا از مهر، رییس این سازمان در بیانیهای اعلام کرد: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند گزینه های خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل ارائه شده توسط تجار گمراه کننده نیست.
وی اعلام کرد: UOKiK درباره عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمانشمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است.
آمازون نیز در مقابل اعلام کرده خواستار تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در بیانیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما به موقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می کنیم. منبع: ايتنا
جریمه ۷.۸میلیون دلاری آمازون در لهستان
برچسبها: مديريت ICT
- پیروزی خانگی لیورپول با کامبک برابر برایتون
- درز اطلاعات ۷۳ میلیون مشتری یک شرکت مخابراتی آمریکا
- نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا
- بروات تولید کننده برتر لوازم خانگی
- اللهیار صیادمنش؛ افت محسوس وینگر ایرانی در فوتبال اروپا | لژیونر پلاس
- خلاصه بازی آلمریا 0 – اوساسونا 3
- فدریکو والورده؛ ستارهای که هنوز به اوج خود نرسیده است
- اینتر – امپولی؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
- کامبک شیرین لیورپول مقابل تیم سرسخت لیگ برتر/ نگاه کلوپ به بازی بزرگ هفته
- دلایل انتخاب تلویزیون پاناسونیک
با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)
یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاههای معتبر خبری است.