فتح الله زاده: باید مجسمه نکونام را بسازند!/ دود این ماجرا به چشم هواداران استقلال خواهد رفت

فتح الله زاده: باید مجسمه نکونام را بسازند!/ دود این ماجرا به چشم هواداران استقلال خواهد رفت

تیم استقلال در این فصل با روی کار آمدن جواد نکونام و باتوجه مشکلات آبی‌ها در نقل و انتقالات موفق قهرمانی در نیم‌فصل شد و در فاصله 9 هفته تا پایان لیگ آبی‌پوشان پایتخت همچنان صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. در صدر این موفقیت نام جواد نکونام قرار دارد نامی که مدیرعامل پیشین استقلال نیز به آن اشاره کرده است.

گزیده صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده با ایسنا درخصوص شرایط استقلال در این فصل را می‌توانید در زیر بخوانید:

  • {مجسمه نکونام را بسازند} تیمی که در دقیقه یک گل می‌زند و می تواند ۹۰ دقیقه آن را نگه دارد یعنی اینکه تیم با برنامه‌ای و به نظرم باید مجسمه نکونام را بسازند که توانسته چنین تیم با برنامه و منظمی را درست کند. امیدوارم این روند تا پایان فصل حفظ شود و استقلال بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند زیرا شایسته چنین عنوانی است.
  • {صدرنشینی استقلال} با وجود مربی‌ای مثل نکونام باید استقلال صدرنشین شود. بازیکن خوب داریم اما کم است و تیم باید تقویت شود. نیمکت تیم ضعیف است و دست مربی برای تعویض بسته است اما باز هم بازیکنان و مربیان توانستند با دست خالی شاهکار کنند.
  • {شانس قهرمانی} درست است که استقلال و پرسپولیس صدرجدول هستند اما نباید از سپاهان و تراکتور هم غافل شد. آنها هم شانس بالایی برای قهرمانی دارند اما در این بین استقلال به دلیل این‌که نوسان کمتری دارد و بازی‌های با کیفیتی هم انجام می‌دهد شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌های دیگر دارد.
  • {اختلاف خطیر و نکونام} هر دوی آن‌ها به دنبال موفقیت استقلال هستند و در واقع در یک کشتی هستند و اگر اختلاف‌ها بالا بگیرد دودش به چشم هواداران و تیم خواهد رفت.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.