برناردو سیلوا: منچسترسیتی دیگر شانس اول کسب قهرمانی نیست

طرفداری | با تساوی بدون گل مقابل آرسنال، منچسترسیتی با 64 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند. آن‌ها در حالی که سه امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارند، چهارشنبه میزبان استون ویلا خواهند بود. سیتیزن‌ها در ادامه تقویم فشرده شنبه مقابل کریستال پالاس می‌گیرند و برنامه عجیب آن‌ها با رئال مادرید و چلسی تکمیل می‌شود. برناردو سیلوا در مورد شانس قهرمانی تیمش گفته است:

بازی مقابل تیم آرسنال دشوار است. هنگام رویکرد دفاعی فشرده، وینگرهای آن‌ها به عنوان مدافعان کناری عمل می‌کنند و عملا خط دفاعی شش نفره‌ای را تشکیل می‌دهند. به همین خاطر بازی مقابل تیمی که به این خوبی و با انسجام دفاع می‌کند، کار طاقت‌فرسایی است. دیگر شانس اول قهرمانی محسوب نمی‌شویم. باید واقع‌بین باشیم. اگرچه اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد، اما دیگر سرنوشت ما در دستان خودمان نیست و به نتایج تیم‌های آرسنال و لیورپول وابسته است.

هافبک پرتغالی ادامه داد: این دیدار برای ما دشوار بود چرا که با تیمی در بالاترین سطح، بسیار سازمان‌یافته فوق‌العاده جنگنده به رقابت پرداختیم.

صادقانه بگویم که به عقیده من، نتیجه بازی می‌توانست متفاوت باشد. به نظر می‌رسید که ما شروع بهتری داشتیم، اما در طول بازی حریف نیز عملکردی بسیار قابل قبول ارائه داد.

تیم ما از برتری نسبی در کنترل و مالکیت توپ برخوردار بود، اما حریف در ضربات ایستگاهی و ضدحملات همواره خطرناک بود. بنابراین، بازی مقابل تیم‌هایی که با این درجه از انسجام و هماهنگی، چه در پرسینگ و چه در دفاع فشرده، عمل می‌کنند، به هیچ وجه آسان نیست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.