اجرای طرح جامع موکب اربعین در مرز شلمچه

اجرای طرح جامع موکب اربعین در مرز شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شلمچه بیان کرد: سعی بر این است تا زیرساخت‌ها برای مواکب اربعین حسینی بر پایه معماری اسلامی طراحی و زمین به افراد و موکب داران توانمند واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال هیچ تغییری در مسیر مواکب اربعین انجام نخواهد شد، افزود: در مسیر بازگشت، زائران به مساجد و حسینیه‌های شهر خرمشهر راهنمایی و بعد از استراحت به شهرهای خود اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر ساماندهی ترافیک از میدان مقاومت تا مرز شلمچه، ادامه داد: خودروهای زائران باید در پارکینگ مستقر و از تردد وسایل نقلیه در مسیر مواکب جلوگیری شود تا در خدمت رسانی به زائران مشکل ایجاد نشود.

وی، برگزاری نماز به موقع را مهم‌ترین پیام عاشورا عنوان کرد و گفت: باید زمینه معرفت افزایی در اربعین را فراهم کرد و هر موکب نیز یک روحانی مستقر داشته باشد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.