بهترین هتل‌های اقتصادی تفلیس

رزرو هتل تفلیس و بررسی هتل‌های اقتصادی
رزرو هتل تفلیس با فلای تودی
تفلیس شهری توریستی و زیبا است که هتل‌های مختلفی دارند. بنابر گزارش "دستی بر ایران"، سایت "فلای تودی"، جهت رزرو هتل تفلیس و انتخابی اقتصادی و مقرون به صرفه، شما را راهنمایی می‌کند.

معمولا مقصد بیشتر کسانی به گرجستان سفر می‌کنند، پایتخت زیبای این کشور یعنی تفلیس است. تفلیس شهری با جاذبه‌های متنوع است که هم رنگ‌و‌بوی دنیای مدرن را دارد و هم رنگ‌و‌بوی دنیای سنتی.

حتما آوازه و شهرت پل صلح تفلیس را شنیدید؛ این پل یکی از شاهکارهای معماری این شهر است که سالانه هزاران هزار گردشگر را به خود جذب می‌کند. مجسمه مادر، برج ساعت تفلیس، کلیسای جامع تثلیت، آتشگاه تفلیس و قلعه ناریکالا نمونه‌هایی دیگر از دیدنی‌های شگفت انگیز این شهر هستند. لازم به ذکر است که جاذبه‌های نام برده شده تنها بخش کوچکی از عجایب و زیبایی‌های این شهر هستند.

حتما می‌دانید که سفر به تفلیس گرجستان برای ایرانیان سفری به نسبت ارزان است چرا که کشور ما با گرجستان فاصله کمی دارد. با این وجود اگر باز هم دوست داشته باشید که در مخارج خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است در اقتصادی‌ترین هتل‌های تفلیس اقامت داشته باشید. فلای‌تودی مجموعه معتبری است که می‌تواند اقتصادی‌ترین هتل‌ها را به شما معرفی کند. در ادامه به معرفی چندین هتل مناسب می‌پردازیم.

1.هتل هالیدی تفلیس (Holiday Inn Tbilisi, an IHG Hotel)

رزرو هتل اقتصادی هالیدی در تفلیس
هتل هالیدی با امکانات عالی و خدمات خوب

هتل هالیدی تفلیس را به سبب امکانات عالی و سرویس دهی مناسب می‌توان در لیست بهترین هتل‌های تفلیس جای داد. دکوراسیون هتل مناسب مدرن پسندان است و معمولا حس آرامش و راحتی را به آن‌ها منتقل می‌کند.

مبلمان و تخت راحت، تهویه هوا مطبوع، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی و وای فای رایگان نمونه‌های از امکانات اتاق‌ها می‌باشند. هتل به منظور سرگرمی بیشتر مهمان خود، محیط‌هایی مانند استخر روباز، اتاق اسپا، سالن فضا سازی بزرگ و بار، در اختیار آن‌ها قرار داده است.

اگر شما هم مانند بسیاری از گردشگران دوست دارید، در محل اقامت خود چشم‌اندازی فوق‌العاده داشته باشید، هتل هالیدی تفلیس گزینه مناسبی است. تماشای چشم‌اندازهای زیبایی همچون کوه‌های سربه‌فلک کشیده، قطعا لذت بخش خواهد بود.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا چنین هتل همه چیز تمامی را در لیست هتل‌های اقتصادی قرار داده‌ایم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت در هتل هالیدی خدمات و سرویس‌دهی کاملا با هزینه هتل تناسب دارند و چه بسا با توجه به امکاناتی که دریافت می‌کنید، هزینه کمتری نیز پرداخت می‌نمایید.

2.هتل الگانس تفلیس (Hotel Ellegance)

هتل الگانس از اقتصادی‌ترین انتخاب‌هایی است که گردشگران می‌توانند در تفلیس داشته باشند. الگانس هتلی 3 ستاره است که دارای پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، تراس و باغچه می‌باشد.

کارکنان هتل به دو زبان گرجی و انگلیسی پذیرای حضور شما هستند.

3.هتل Hotel TATO تفلیس

رزرو هتل Tato به عنوان یکی از هتل‌های اقتصادی تفلیس
رزرو هتل تفلیس؛ هتل Tato

هتل Tato، هتلی 3 ستاره و فوق‌العاده شیک است که می‌توان آن را جز اقتصادی‌ترین هتل‌های تفلیس قرار داد. علاوه بر اینکه فضاهای داخلی اتاق‌ها مدرن و شیک است، هتل دارای فضاهایی باز نیز می‌باشد که این فضاها برای گذراندن وقت با عزیزانتان بهترین گزینه هستند.

استفاده از گل‌ و گیاهان در قسمت‌های مختلف هتل سبب شده، به صورت کلی محیط‌هایی باطروات و دلنشین ایجاد شود.

وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان (بدون راننده)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)، امکانات خشکشویی، صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات در پذیرش و… برخی از امکانات هتل هستند.

4.هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس Hotels & Preference) Hualing Tbilisi)

هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس هتلی 5 ستاره است که بیشتر کسانی که تجربه اقامت در این هتل را داشتند، رضایت بالای خود را نشان داده‌اند. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در مکانی مناسب قرار گرفته و تقریبا دسترسی راحتی به مکان‌های دیدنی و معروف تفلیس دارد.

هتل پریفرنس هوالینگ از آنجایی که جز برترین هتل‌‌های تفلیس محسوب می‌شود، چندان اقامت در این هتل برای گردشگران ارزان نمی‌باشد اما به جرئت می‌توان گفت مسافران با رزرو این هتل راحت‌ترین اقامت را تجربه خواهند کرد.

دکوراسیون‌های شیک و مدرن، گیفت‌شاپ، آسانسور، سالن برگزاری مهمانی، سالن رقص، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات در پذیرش، خودپرداز / بانکداری، استخرهای سرپوشیده، کلوپ کودکان (با پرداخت هزینه اضافه)، اسنک بار/اغذیه فروشی و… برخی از امکانات ویژه هتل هستند.

5.هاستل ام42 تفلیس (M42 Hostel)

هاستل ام 42 تفلیس با وجود به صرفه‌ بودن، هر آنچه را که میهمانان برای اقامت راحت نیاز دارند، در اختیار آن‌ها قرار داده است. وای‌فای رایگان، سیگار کشیدن مجاز، خشک‌شویی / لباسشویی پارکینگ (ظرفیت محدود) ترانسفر فرودگاهی – از فرودگاه (با پرداخت هزینه اضافه) و تخت و مبلمان راحت برخی از امکانات و ویژگی‌های این هاستل می‌باشد.

6.هتل ایساکا تفلیس (Hotel Isaka)

هتل ایساکا تفلیس، علاوه بر اتاق‌های راحت و ارزان قیمت، دارای فضای باز سرسبزی برای پیک‌نیک میهمانان می‌باشد. در این فضای باز کباب پز/ باربیکو نیز قرار دارد.

در این هتل می‌توانید کودکانتان را با پرداخت هزینه اضافه به پرستاران مربوطه بسپارید و به راحتی به کارهای خود برسید. ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه) پارکینگ رایگان (بدون راننده)، روزنامه در لابی (با پرداخت هزینه اضافه)، لاکر موجود، صندوق امانات در پذیرش، وای فای رایگان و پذیرش 24 ساعته نمونه‌هایی از امکانات و ویژگی‌های هتل ایساکا هستند.

هتل دارای یک رستوران و کافه نیز می‌باشد که می‌توانید برای سرو انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ به آن‌ها مراجعه کنید.

رزرو هتل تفلیس از فلای‌تودی

رزرو هتل به صورت آنلاین با فلای تودی
رزرو مناسب‌ترین هتل‌های تفلیس

چه بخواهید در اقتصادی‌ترین هتل‌ها و چه در مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های تفلیس اقامت داشته باشید، بهترین گزینه برای شما فلای‌تودی است. فلای‌تودی با توجه به بودجه و نوع انتظارات شما، برترین هتل‌های تفلیس را به شما معرفی خواهد کرد. از دیگر مزایای رزرو هتل تفلیس از فلای‌تودی می‌توان به این مورد اشاره کرد که با وجود این مجموعه دیگر نیازی نیست دغدغه بسیاری از امور مانند کیفیت سرویس‌دهی و خدمات را داشته باشید.

علاوه بر رزرو بهترین و ارزانترین هتل‌ها از فلای‌تودی، شما می‌توانید خدمات و امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین تورها، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، دریافت انواع ویزای توریستی، تجاری و سفارت را از این مجموعه دریافت کنید.

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. کارشناسان این مجموعه همراه شما هستند تا سفری امن و لذت‌بخش را تجربه کنید.

منبع: دستی بر ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.