پاسخ جالب کیه لینی به سوال تکراری؛ کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی؟

برای جورجو کیه لینی، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک جایگاه قرار دارند.

طرفداری | به گزارش گل، جورجو کیه لینی، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس به تازگی پشت میز گفت‌وگو با وب‌سایت فیفا نشسته و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده‌است. هنگامی که از کیه لینی خواسته شد تا بهترین بازیکن را از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی انتخاب کند، او از مقایسه ‌آن‌ها خودداری کرد و هر دو اسطوره را در سطحی برابر و در زمره بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار داد. مدافع سابق یوونتوس گفت:

سخت‌ترین بازیکنانی که با آن‌ها روبرو شده‌ام رونالدو و مسی هستند. خیلی‌ها از من می‌پرسند: چه کسی بهتر است؟ رونالدو یا مسی؟ این سوال کمی شبیه به این است که بپرسید لبران جیمز یا مایکل جردن؟ من رقابتی میان رونالدو و مسی نمی‌بینم، هر دوی آن‌ها در صدر هستند. بدیهی است از نظر عاطفی به کریستیانو به دلیل بازی در کنار او نزدیک‌تر هستم، اما هر دو آن‌قدر قوی‌اند که نمی‌توان یکی را نفر اول و دیگری را نفر دوم دانست.

جورجو کیه لینی حد فاصل سال‌های 2018 تا 2021 هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در یوونتوس بود و اسطوره پرتغالی در آن مدت 101 گل به ثمر رساند و 5 جام، از جمله 2 قهرمانی سری آ را جشن گرفت. کیه لینی در پاسخ به این سوال که کار کردن با رونالدو چگونه است، گفت:

کریستیانو رونالدو فردی بسیار پرکار و پرتلاش بود که همیشه می‌خواست برنده شود و موفق شد این (ذهنیت) را به همه منتقل کند. رونالدو می‌خواست گل بزند، همه رکوردها را بشکند و همیشه برنده شود، کارهایی که حتی الان هم انجام می‌دهد. او کریستیانو است و دقیقا همانطور است که او را می‌بینید. می‌توان بدون تجربه کار با افراد، آن‌ها را شناخت، اما رونالدو ویژگی‌های جزئی زیادی نیز داشت، مانند تعهدش به انجام کارهای کوچک روزانه که باعث شد بازی در کنار او برای سه سال افتخار بزرگی باشد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.