۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش آموزی هزینه شده است

۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش آموزی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر پنجشنبه در پایان مراسم بازگشایی و بهره‌برداری از استخر سردار شهید بهمنی با اشاره به تکمیل استخرهای دانش‌آموزی استان همدان اظهار کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از استخرهای دانش آموزی در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد ۴۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: دولت مردمی ایران قوی تمام توان خود را به کار گرفته تا خدمات‌رسانی به مردم عزیز به ثمر برسد.

استاندار همدان با اشاره به بازگشایی و بهره‌برداری از هفتمین استخر استان طی یکسال گذشته، گفت: طی یک سال گذشته مجموعاً ۷ استخر در سطح استان تکمیل، بازگشایی و به بهره‌برداری رسید که در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان همدان هستند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: علی‌رغم بحران آب در سال گذشته، امسال در همدان یازده استخر در حال خدمت به شهروندان است.

وی با اشاره به سایر استخرها بیان کرد: در تلاش هستیم استخر دیگری که متعلق به اداره آموزش و پرورش ناحیه دو است با تکمیل تجهیزات و همراهی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار همدان عنوان کرد: این استخر برای فرهنگیان، دانش آموزان و بازنشستگان آموزش و پرورش خدمات ارائه می‌کند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم یک منشأ اثر برای پروژه‌های نیمه‌تمام دهه‌های گذشته در استان است، گفت: به دلیل اهمیت و حساسیت محور همدان_گل‌تپه_غارعلیصدر، این پروژه با مساعدت رئیس‌جمهور محترم در مصوبات سفر به قرار گرفت و عملیات اجرایی ساخت آن دیروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی افزود: همچنین ایستگاه راه‌آهن همدان تکمیل شده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: مهر