سه مادر گچسارانی صاحب ۹ فرزند شدند

سه مادر گچسارانی صاحب ۹ فرزند شدند

"پردیس بخشایی" در گفت و گو با ایلنا از گچساران با تشریح شرایط کنونی این نوزادان، اظهارداشت: در این هفته در سه ولادت تقریبا همزمان، شاهد تولد ۹ نوزاد چهار، سه و ۲ قلویی بودیم که برای ما و مردم شهرستان، خبر بسیار خوشحال کننده‌ای بود.

وی با اشاره به اینکه مادر ۳۴ ساله‌ای که در بارداری سوم خود چهارقلو بدنیا آورد، خاطرنشان کرد: جنس سه نوزاد از این تعداد نوزادان را پسر و یک نوزاد دیگر را دختر تشکیل می‌دهد.

رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه (س) گچساران با تشریح زایمان دوم چندقلویی، یادآور شد: در زایمانی دیگری که در وسط هفته انجام شد مادر ۲۸ ساله‌ای در زایمان دوم خود، سه قلو زایید که از این نوزادان، دو نوزاد پسر و یک نوزاد هم دختر است.

بخشایی گفت: در زایمان سوم که روز سه شنبه در بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه(س) صورت گرفت هم مادر جوان دیگری ۲ قلو بدنیا آورد که ۲ قلو‌ها هر دو دختر و سالم هستند.

وی با اشاره به شرایط نوزادان چهارقلو، اظهارداشت: چهارقلو‌ها نارس بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه(س) تحت مراقبت تیم پزشکی و کادر درمان بطور مستمر و شبانه روز هستند.

شجاعی، شرایط نوزادان سه قلو‌ را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: این نوزادان اکنون در بخش نوزان بستری هستند و تا یک هفته دیگر ترخیص خواهند شد.

انتهای پیام/منبع: ايلنا