اقدام عجیب و غریب لیزرانداز در تپه‌های مشرف به ورزشگاه تبریز؛ تهدیدها جواب نداد!

اقدام عجیب و غریب لیزرانداز در تپه‌های مشرف به ورزشگاه تبریز؛ تهدیدها جواب نداد!

قبل از بازی بزرگ شروع فصل فوتبال در سال ۱۴۰۳ باشگاه سپاهان در بیانیه‌های مختلف روی دو نکته بیشتر از همیشه و بیش از سایر موارد تاکید داشت، اول اینکه بازی با وی ای آر برگزار شود و دوم اینکه اگر لیزر انداز معروف تبریز بخواهد کارش را تکرار کند، سپاهان زمین را ترک خواهد کرد!

البته داستان کسانی که خود را به اشتباه طرفدار فوتبال می‌پندارند و از آزار رساندن به انسان‌ها لذت می‌برند، تنها محدود به ورزشگاه یادگار امام تبریز نیست. تقریباً در تمام ورزشگاه‌های ایران این معضل وجود داشته و هنوز هم دارد، کسانی که به جای تماشای فوتبال و لذت بردن از وقت خود ترجیح می‌دهند با کلی هزینه به آزار بازیکنان درون زمین بپردازند! در این مسابقه و با وجود تمام موارد پیش بینی شده باز هم سر و کله لیزر پیدا شد. در دقیقه ۲۵ و زمانی که سپاهان پشت دروازه تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شده بود، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هر دو مورد حمله لیزر انداز قرار گرفتند.

خوشبختانه تصاویر تلویزیونی نشان داد که ظاهراً جایگاه فرد لیزر انداز پشت دروازه سپاهان است و آسیبی به بازیکنان میهمان نرسید. او هم که متوجه شد کارش بی‌فایده است، دست برداشت و تا آخر بازی دیگر تنها یکی بار دوباره تلاش کرد!

بعد از مسابقه هم که رسانه‌ها گزارش دادند فرد لیزر انداز خارج از ورزشگاه و روی تپه‌های مشرف به مجموعه یادگار امام تبریز مستقر شده بود. فقط یک لحظه تصور کنید چرا باید کسی میلیون‌ها تومان هزینه خرید چنین دستگاهی کند و در سرما و گرما روی تپه‌های بدون حفاظ بنشیند تا صرفاً مزاحم بازیکنان و فوتبال دوستان شود؟!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.